糯米酒煮豬膶

 很久沒吃豬膶了
原來現在的豬膶還很便宜
幾元也可以買到
在肉檔買了一小塊豬膶
 只需6元
加上家中冰箱的瘦肉
用朋友送自浸的糯米酒
煮出這味糯米酒豬膶

加碟炒西蘭花
又是簡單的一餐
 

 

 

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都係。
      含19%肝嘅醬我都食得出。

      刪除
    2. 乜乜肝嘅醬我都唔食,但雞肝豬肝我都食。

      刪除
  2. 豬膶其實好有營養,不過個個驚膽固醇唔敢食.

    回覆刪除
  3. 豬膶我都鍾意食,生滾粥首選。

    回覆刪除
  4. 嘩 ❗️ 糯米酒煮豬膶 : 補肝❗️ 補腎❗️ 補血呀❗️ 謝謝分享 🙏
    《補血明目👁-豬潤水》 https://youtu.be/Qy8AoCxvvvs

    回覆刪除
  5. 自浸糯米酒正喔,一定好甜好好飲😍

    回覆刪除
  6. 天冷來個糯米酒煮豬膶真是成身都暖晒

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便