自家煮早午餐

 在街市魚檔
買了一份斑頭斑尾
另買個涼瓜
加豆卜一起炆 
炆出一大碟
兩個人的午餐
吃得幾滿足


 我會先將斑塊
用豉油糖略醃 
涼瓜用鹽"嗱嗱"沖水
也可以拖拖水

 

斑塊略煎
另再用蒜蓉豆豉起鑊
將涼瓜略兜
斑塊回鑊加蔥加豆卜
煮到魚熟便可




另一份午餐
就更簡單
用即食豬骨湯
加番茄韭菜做湯底
煮乾烏冬
每人加兩條脆皮腸
 
 
呢款是急凍水餃
我的一人早晨
是超市自家牌子
白菜或韭菜豬肉餃
暫時覺得還不錯



 
 

24 則留言:

  1. 我到而家仲未食到涼瓜

    回覆刪除
  2. 豆豉同魚和苦瓜真是好朋友,放埋一齊煮好餸飯 。

    回覆刪除
  3. 我宜家都係家食早餐多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢年幾我大部分時間都在家食早餐

      刪除
  4. 家下得我同個女午餐~好多時煮粉麵~冇心機煮餸~哈~!

    回覆刪除
  5. 涼瓜炆斑頭腩,正呀!咁大碟兩個人食,太豐富了。

    回覆刪除
  6. 我細個唔食涼瓜, 大個佐就鍾意食! 🥒
    種植苦瓜 https://youtu.be/yB7m7LWbmQU

    回覆刪除
  7. 有時出街食都會叫班腩煲 (真的、假的都叫過),涼瓜炆班頭班尾,正呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我出街都有食過,自家煮就真材實料

      刪除
  8. 碟魚我中意呀, 涼瓜加豆豉真係好夾好好食呀!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐