素食晚餐

 咖喱雜菜

材料

番茄 薯仔 椰菜花  

 椰菜 南瓜 青椒 

其實材料可隨意

也是清雪櫃的一味菜

每樣小小

煮成一大碟

又可留回一些

翌日午餐

家中日式咖哩

好像食不完

暫時還未能轉其他口味

 

紫菜蛋花湯

是我家經常

輪流食用的

營養素湯之一 

不過

紫菜性較寒涼

不宜食太多

其實我每次都用些少

再加其他材料

今次則用得較多


素鴨都是豆類製品

當冇乜煮意時

都會買來

我喜歡用鑊用煎焗煮法

然後沾醋吃

這樣簡單又方便

 


 


18 則留言:

  1. 沒有試過紫菜蛋花湯, 我通常只飲紫菜豆腐湯 :)

    回覆刪除
  2. 紫菜湯可唔可以加味噌, 扮日本風?

    回覆刪除
  3. 我家D咖哩又係好耐都用吾完😃

    回覆刪除
  4. 素鴨我鐘意,可惜這裡買不到。

    回覆刪除
  5. 紫菜湯真係方便又快又好味呢!

    回覆刪除
  6. 我偷懶都是煮紫菜湯同埋魚肉生菜湯

    回覆刪除

下雨天做阿茂

 今天 是這邊的公眾假期 可惜天氣欠佳 幾乎整天都下著雨 沒心情外出 於是在家做阿茂 整餅又整包 晚上做咸包 明天做早餐 一半包芝士餡 一半咸餐包 最喜歡見到 包包那一絲絲的質地 椰絲酥餅 送給本地朋友 為怕觸及食物禁忌 寫上所用食材