下午茶

 逛完街之後
再來個下午茶


 

有現場演奏


三層架
二人下午茶


第一層甜品
喜氣洋洋


第二層咸點


中間層是兩款鬆餅
真實只是
有提子同冇提子之分

 
 我都係比較喜歡咸點
 

  
 
我這個飯桶
點了海南雞飯 
碟雞好大份
飯又幾好味
 
這個不知是
意大利多士(panini)
 
 
 係素食
牛油果醬及茄子做餡料 
我冇試不知味道如何
牛油果醬及茄子
睇賣相唔錯


 這裏的檸檬茶
是附上檸檬汁
並非檸檬片
 
最後食不完
要帶走部分餅食
晚餐也不用煮
因為早餐及下午茶
都吃得太飽
 
行公園時間
香港公園
好大段時間不曾到訪
沒什麼變動
 
 
一行奪目的紅掌


掛在燈柱的花朵
名字叫[碧冬茄]
別名[矮牽牛]


新春裝飾

 
發覺多了很多[紫玉蘭 ]
可能香港天氣適宜栽種

 
香港公園茶具文物館
 

 天氣欠佳
匆匆離開




28 則留言:

  1. 下午茶? 咁大分量.. 食晒佢仲駛食晚餐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋冇食午餐同晚餐,食唔曬拎左啲返屋企。

      刪除
  2. 超愛第一層甜品.....感覺很喜慶!
    春天賞花.....賞心悦目!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一層有新年氣氛春
      春天正是賞花季節

      刪除
  3. 我鍾意你份海南雞飯。

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 專員好記得香港公園, 尤其係D雀同龜

    回覆刪除
  6. High Tea食物每件不算大,但夾埋一齊其實份量都不小。

    回覆刪除
  7. 下午茶其中一款有乳豬皮,而家真的做到中、西合壁了

    回覆刪除
  8. 我搬咗後都多同個女去香港公園呀!~
    睇下小鳥動物咁~因為得呢到冇閂..遊樂場都閂哂~!

    回覆刪除
  9. 第一層甜點造型好特別呀!

    回覆刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐