週末閒情

週末出動

 

港島香格里拉
自助早餐

咖啡可添加
茶有一大壼
飲品也有果汁


中西式都有
油炸鬼是即場炸
呢處只係部分食物

 

臘腸卷蝦餃都好味
 

 
 食飽行街街
太古廣場第二期
佈置和第一期略有不同





原來還有第三期


第三期要經過
一條長長的隧道


真的很長

真要行幾條街
從金鐘行到灣仔
 


太古廣場位在
灣仔的星街

遠望太古廣場第三期
 




25 則留言:

  1. 曄 .. 中西式都有 .. Yummy .. Yummy 👍 + 👍
    (短片) 港島香格里拉早餐buffet https://youtu.be/A-u0TdpioxI

    回覆刪除
  2. 第三期我上次返香港時仲起梗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但資料係2004年落成喎,你有冇記錯?

      刪除
  3. 我呢D住鄉下嘅鄉下人,出省城(市區)係好遠架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係住鄕下喎,其實你哋要出省城交通都好方便。

      刪除
  4. 嘩!見到蝦餃臘腸卷,忽然好想食呀!

    回覆刪除
  5. 早餐好重要,要食飽啲真係啱晒 :P

    回覆刪除
  6. 真係唔知有第三期,幾靚喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次行呢條隧道,好特別。

      刪除
  7. 太古廣場第三期是否純寫字樓,冇商場?

    回覆刪除
    回覆
    1. 算係啦,但都有咖啡室同小小嘢賣。

      刪除
  8. 你就好啦~我好耐冇食過自助餐喇~!

    回覆刪除
  9. 原來有隧道架!!!
    肥人上次傻仔由金鐘行地面去到灣仔..
    仲經過埋PP第三期...
    早知行隧道啦, 有冷氣又少人好多!!!

    回覆刪除
  10. 哈~ 中環變左好多,我下次出省城一定會迷路

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食