清煮南瓜


南瓜現代人
推為健康食品
在我輩長大年代
是窮人恩物
當時最常煮法
是用蒜頭豆豉煮
冶味送飯吃最適合
我好像之前在此提過
現在南瓜品種繁多
當中也有平有貴
南瓜也可成為百搭食材
咸甜皆宜
是日因家中物資短缺
未及補購
想起還有半個南瓜
於是就簡簡單單
那又多一碟餸可吃



家中種的蘭花
終於有一盤開花了








24 則留言:

  1. 我家人又係喜歡用蒜頭豆豉煮南瓜, 不過就加排骨蒸.

    回覆刪除
  2. 我細個通常都是吃到齋煮南瓜。蘭花開得好美噢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個印象中好少食,因為我老媽話南濕喎。

      刪除
  3. 南瓜有益健康
    蘭花原來入夏仍會開花呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔好食太多,要均衡飲食
      呢盆花今年開得遲,有啲今年應該開唔到。

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,雖然只係得個睇字,都好開心。

      刪除
  5. 我哋都係架,超市咩都有。不過大家都係一兩星期買一次,買D耐放的蔬菜瓜類。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地習慣咗都可以唔使日日買餸。

      刪除
  6. 蘭花好靚呀開得!
    肥人都愛加南瓜, 係蒸豬肉時..好似無咁DRY..哈哈!

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...