購物日之早餐


已經好久
冇出街進食
今天早上因有事辦
在新蒲崗食早餐
兩份早餐
另加錢加碗通粉
共$62元
都算抵食



坐得好疏落
入店前要探熱


辦完事後
往九龍城入糧
已經幾個月
冇到九龍城
買的東西都有目標
發覺麵粉
真是有些短缺
就算意粉也比較搶手
原來香港咁多人
自己做麵包蛋糕




23 則留言:

  1. 係呀, Facebook D朋友仔話好多地方都無麵粉賣🍪🥐

    回覆刪除
  2. 估唔到麵粉係香港變搶手貨。

    回覆刪除
  3. 我呢度都係, 想買麵粉都無

    回覆刪除
  4. 依家全世界爆得咁勁,其實都有啲擔心糧食問題,尤其南美國家,控制得唔好,可能冇晒啲巴西豬扒同雞翼 :P

    回覆刪除
  5. 早餐都有菜,幾好,快餐店早餐好難有菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係餐廳先會做得精美些。

      刪除
    2. 始終茶餐同快餐店做法有啲唔同。

      刪除
  6. 現在人人化身廚神,聞說將軍澳間烘焙店,三分二貨架已空。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人留在家整嘢食,我買唔到麵包粉,在雜貨店買咗包李祥和高筋麵粉,未知質素如何。

      刪除
  7. 個個都得閒做包做西餅~冇哂麵粉咁~!

    回覆刪除
  8. 我尼邊D麵粉都好緊張啊~

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...