煎腐片


大家就不是素食者
大概都食過素鴨素鵝
其實都是將腐皮捲起煎香
我這個也用腐皮做的
沒有餡料
煎香兩面
可以沾醋吃


我用這種
買來的腐皮碎做
這種腐皮碎
也是豆品店
做其他產品時
裁出來的邊
可以用來煲腐竹糖水
好易溶化
雖然是碎
但都好大塊
將腐皮放在熟水 
濕水後捲起
再放落經調味的水
兩面浸一浸
再煎香兩面便成






22 則留言:

  1. 回覆
    1. 因為買得太多,已經煲咗幾次糖水。

      刪除
  2. 我好少食素咩素物。 自己整會好好食,無添加劑。

    回覆刪除
  3. 腐皮同腐竹係同一東東??

    回覆刪除
    回覆
    1. 腐竹係乾同脆,但腐皮就要較軟同新鮮啲

      刪除
  4. 謝謝分享, 我現在都想試試green Monday 咁煮素食, 希望成功成功😊

    回覆刪除
  5. 腐皮碎好靚,想食糖水。

    回覆刪除
  6. 都好大塊,都係煲冇咁熱氣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為買得太多,已經煲咗幾次糖水。

      刪除
  7. 煎香咗~好好味~不過我想要糖水~!

    回覆刪除
  8. 係樹記我都見過,不過量太大不敢買

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...