韭黃炒蛋


韭黃是
韭菜的親兄弟
一個在陽光下生長
一個在黑暗中長大
陽光下長大的是綠色
韭菜用黑布蓋著種
就變成黃色

大家喜歡綠定黃呢
韭菜味較濃烈
營養也較高
但韭黃作小炒較爽口

我自己也喜歡
用韭黃炒蛋







24 則留言:

  1. 食雲吞麵一定要有韭黃才好食。

    回覆刪除
  2. 我喜歡韭黃炒蛋, 韭菜煎餅. 😊

    回覆刪除
  3. 韭黃夠香,食雲吞麵時最鍾意有幾粒,帶到有味道。

    回覆刪除
  4. 我喜歡韮黃多啲,冇咁韌,但韮菜都喜歡.

    回覆刪除
  5. 韭菜用黑布蓋著種
    就變成黃色韮黃

    回覆刪除
  6. 韭黃炒蛋快捷妥當又好食!

    回覆刪除
  7. 呵呵, 昨晚先吃過, 兒仔特別中意吃!

    回覆刪除
  8. 韭黃炒蛋簡簡單單,非常下飯!

    回覆刪除
  9. 韭黃是
    韭菜的親兄弟
    一個在陽光下生長
    一個在黑暗中長大

    --->看開頭,很有說故事感覺^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我只說事實,說故事是你專長呢!

      刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...