醬汁拌雲耳烤麩


早前買過鮮烤麩
做素小炒
今次做冷盤
做法簡單
先將鮮烤麩撕成小塊
外面多用油炸
我想吃得健康啲
只燒滾水
然後灼幾分鐘
雲耳同樣浸發後
同樣用滾水灼幾分鐘
隔水然後用醬汁拌勻
健康又好味



醬汁
生抽 糖 香醋 麻油
薑蓉蒜蓉
燒滾熟油灒薑蓉蒜蓉
再加入
生抽糖香醋麻油
拌勻便成




26 則留言:

  1. 想到…外省的一些冷盤會用麻醬撈,EE你有冇用過呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未食過用麻醬撈,我係出面食果啲通常用醬油炆。

      刪除
  2. 自己煮可以少油, 健康D💗

    回覆刪除
  3. ☾*。♦好友🌜瞓覺呢☁。゚๑🌛★
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週二✨
    ╭~╮⊹
    ╰╭╯
     O
     ¤ ☆
     º∧_∧°o💤
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___¨**
    /└-(____/✬°¨
    ☘•ೋஜგഐ✾۩۞۩❉

    回覆刪除
  4. 簡單又好味道,我鐘意呀!

    回覆刪除
  5. 我媽會整呢個!好正好中意食!烤麩係咩類型舖頭買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實上海雜貨店向來都有,但好貴,我買呢隻係新鮮雪藏嘅,係一田超市買㗎,或Aeon超市都有,十多元一包,好好味。

      刪除
    2. 謝謝,aeon有得買等我去睇下先!

      刪除
  6. 我未食過鮮烤麩,看見相片,腦中都連繫不了烤麩了的味道賀^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 係上海食店有得吃,你去開不防試下

      刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐