齋燒味


早前
做過滷麵筋粒
很受家人歡迎
今次再做不切粒
改為切片
做法也略改
以前做的是用油先炸
除了不太健康也嘥油
又試過不炸
結果味道差不多
但口感就有點腍
今次改為用易潔鑊
煎香兩面
大量減了油份
口感也不太腍
宅男話好好味
問用乜醬汁
我答是阿媽秘製醬汁
🤣😜



麵筋球
在荳品店或
街市豆腐檔有售
切之前記得出水



👇




25 則留言:

  1. 哈,我未買過呢樣嘢添,妳對素食,越來越有研究啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,講唔上有硏究,只係唔想太單調,所以就樣樣都試下。

      刪除
  2. ⚡☾*。💫好友🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗º¨☆
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗¤
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣๑
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝⊹
    ──────────────╚═╝☁。゚☔❉
    🌟開心萬事得🌀╠╣aΡpy週末✨

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友⛅早晨&午安🌞黃昏🌈傍晚好
      ♦º°¨*₡Ϡ๑
      ╔═════╗♥¨°💖
      ║░═══░║💕。゚♡💗
      ╚═════╝💚╔═╩═╗💞
      ░══╬══░💛:╬╬:💘
      ░░░║░░░💙:╚╬═:💜
      ❥*¨❣❉ღೋგ*❤ഐ✾

      刪除
  3. 你d麵筋球同我自家製嘅好唔同.

    回覆刪除
  4. 我唔知有冇記錯,呢啲麵筋球好似叫做生筋,我都好喜歡吃的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 生筋係另一樣嘢,係炸到球型,入面是空氣。

      刪除
  5. 麵筋我就真係麻麻,好似只為食汁咁 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔食肉嘅人士,食麵筋有啲嘢𡁻下麻。

      刪除
  6. 其實主食汁味道。(當然包括口感)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔食肉嘅人士,食麵筋有啲嘢𡁻下麻。

      刪除
  7. 我答是阿媽秘製醬汁---->囝囝個咀係咪變咗O型,即係O咀?=P

    回覆刪除
  8. 是阿媽秘製醬汁 <--正呀呢句..hahaha

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...