素食一品鍋


終於
下了兩天大雨
天氣涼了不少
熱廚房也不太熱
不過
懶人的我
還是想辦法
煮得越簡單越好
一品鍋
材料豐富
勝瓜 雲耳 番茄 豆卜
再加兩隻煎蛋
營養也豐富
呢個窩有湯有餸
不需特別調味
只加鹽調味
已經好味








24 則留言:

  1. 我都喜歡勝瓜伴雲耳, 好味道!

    回覆刪除
  2. 如果用鹹蛋代替雞蛋,我諗效果或者會仲好?

    回覆刪除
  3. 家常便飯真係唔駛咁複雜,留翻啲時間休息下好過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我懶咋,而且廚藝不精,所以力求簡單。

      刪除
  4. 我老爸最鐘意咁煮,不過一定配粉絲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多材料都可以落,粉絲好食。

      刪除
  5. 一品鍋裡面嘅材料我全部都中意食!尤其豆腐卜係重點!

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆卜其實都好百搭,好受素食人士歡迎。

      刪除
  6. 有餸有湯,一鍋搞掂,雖EE自稱懶人,哈哈...懶得嚟都蘊含點點智慧呢,用簡單的做法得到最大的效果嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你讃賞,其實我廚藝不精,所以做簡單啲。

      刪除
  7. 係要落大雨來降一降溫了⋯⋯

    回覆刪除
  8. 好友🌈我的早晨🌞你的午安好嚟⛅
    開心萬事得╠╣aΡpy週末🎈齊齊享受美好🐈
    ╔═╗❥*¨❣❉ღೋ*¸。゚✾ഐ❤
    ║╩╠═╦═╦═╦╦╗・゚。🦋
    ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮
    ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║
    ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯•♥。゚♡
    🌴🏠🌵🌼🌹🌻🏡🌲💒🌳

    回覆刪除

Brighton 的大街小巷

 Brighton 是英格蘭 東南部一個海濱城鎮 也是一個很熱閙的地方 充滿渡假氣氛 這條小巷 有點像香港赤柱的購物街 我們行去海邊 天空下有一抹藍 那便是海洋 行了不少大街小巷