素肉骨茶


故友的兒子
長駐新加坡工作
回港探親
送我兩盒玉骨茶
玉骨茶香料包
沒有動物原素
我做素肉骨茶
去年已經做過
今次改了些少配料

腰果 合桃 冬菇 蒜頭
加香料煲個半小時
放些少鹽落湯內
再加枝竹
煲多十五分鐘
最後用鹽生抽燒汁調味
不落肉的肉骨茶
是什麼味道
試下就知啦








20 則留言:

  1. 冇肉冇骨,只剩茶。哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,其實佢材料本身都冇骨同肉。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都接受到,但唔會特別喜歡食。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我地唔係隨時都買到,下次煲要買定。

      刪除
  4. 應該唔係好大分別,有肉嗰啲都只係得藥材味 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 有肉同冇肉應該有分別嘅。當然係藥味重啲。

      刪除
  5. 去星馬果陣食過,有肉的,記憶中好大陣藥材味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實外面食一定有肉㗎,個料包入面都係味道濃烈嘅藥材。

      刪除
  6. "素肉骨茶",好特別喎,唔係經常見到.....

    回覆刪除
  7. 我老公好LIKE 肉骨茶~我就麻麻呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係特別喜歡,不過,可以接受。

      刪除
  8. 好友⛅早晨&午安🌞黃昏🌈傍晚好
    💻回覆完大家🚪去行吓街閒聊吓🎈
    💙*¨*💜・゚。💚。・゚゚💛
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗💗。゚
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║💘*。
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝¤*¨*
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝週曰💞
    💟*¨◇💖º°¨⊹💕∵`∴💓

    回覆刪除
  9. 哈~ 素肉骨茶料重豐富過有肉的

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃