菜沙律


今天天氣很好
陽光普照
全日出外掃墓
從屯門走到鑽石山
雖然有點曬
幸好不時清風送爽
還是不錯
曬了整天
回家做個清新沙律
食得也清爽

材料簡單
(我用的全是本地有機菜)
兩棵沙律菜
一條小青瓜
少許雜色車厘茄
兩隻烚蛋
少許橄欖油少許海鹽略拌
灑上黑椒及黑芝麻
也可隨各人喜好
加黑醋或其他沙律醬
健康又好味






22 則留言:

  1. 回家做個清新沙律👄健康又好味
    っˆヮˆ)っ🌟╠╣aΡpy週一嚟✨
    好友♦・゚☁晚安🌜甜夢安睡🌛💤
     O
       o
     .∧_∧・。◇
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___°¨*★
    /└-(____/✬・゚☆
    ✾๑۩۞۩*ღೋஜഐ❉

    回覆刪除
  2. EE,整沙律和冷盤是我的強項,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好多強項,沙律只是其中之一吧

      刪除
  3. 去旅行好多時冇菜食,靠食七仔沙律 XD

    回覆刪除
  4. 做沙律好,可以乘機食多D菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我麻麻,間中食下又冇乜所謂。

      刪除
  5. 我以為你唔多鍾意食沙律菜添

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我麻麻,間中食下又冇乜所謂。

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實我麻麻,間中食下又冇乜所謂。

      刪除

意式小店午餐

我們出遊了幾天 昨日回家 今天星期日 仍懶懶的不想煮 就到外面午餐 這間意式餐廳 做著街坊生意 薄餅意粉做得不錯 平日都幾旺場 一時忘了他們星期日收得早 接近二時 已是冷清清 三文魚意粉 味道可以 只略嫌汁較濕 麵質有些少過火 肉醬意粉 我喜歡這個味道 薄餅只試了少許 保持水準 ...