快餐店早餐


不知大家
是否經常
在街外吃早餐
我一星期都大概
有一兩天在外吃早餐
通常都幫襯某間餐
有天想轉轉口味
走入快餐店
大部份餐都接近
卅至卅多元不等
又有兩個較便宜的
我選了個
$23元的優惠餐
我最喜歡那隻烚蛋
火腿下面是多士
還有份量不少的麥片
再來一杯鴛鴦
真的很充實
阿樂一哥的早餐
間中也有驚喜


26 則留言:

  1. 感覺快餐店的早餐不似早餐,所以我多數去茶記吃的…

    回覆刪除
  2. 喱個早餐又好豐富喎,食晒都好飽,抵食。

    回覆刪除
  3. 依家覺得茶記早餐反而不及快餐店早餐好味,間間茶記,每款早餐都只得一個茶記味.

    回覆刪除
  4. 我多數在家食早餐囉!😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不用早上外出,早午餐都在家吃

      刪除
  5. 我多數在外面食早餐,相反想留在家食早餐

    回覆刪除
  6. 🌈好友⛅・゚🌞我的早晨☕你的午安好☁*`☀
    ╔═╗💚╠╣aΡpy週末💛
    ║╩╠═╦═╦═╦╦╗・゚。💞
    ║╦║╬║╬║╬║║║.☼╭══╮💙
    ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║
    ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯*¨*•💕
    🌷🌴🏠🌵🌼🌹🌻🏡🌲💒🌳🌸🌺

    回覆刪除
  7. 好多茶餐廳早餐都三十左右,如凍飲便過三十,尼個好抵食喎。

    回覆刪除
  8. 快餐店的早餐越來越貴,不過食物質素就冇以前咁好咁足料.....

    回覆刪除
  9. 心心不多出外用早餐...平時就一杯牛奶+一個蘋果.........................>.<

    回覆刪除
  10. $23,這個份量又算OK喎。

    回覆刪除
  11. 你食唔食咸麥皮?定係淨係食甜?

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐