紫薯紅豆餅


雪櫃的紅豆蓉
好似食極都食唔完
不想放太久
於是又要想辦法消滅它
於是做個紅豆餅
原意是用糯米粉
怎知擺烏籠
用錯粘米粉
唯有急急補救
加些糯米粉中和



煎出來的餅
質地外脆內軟
不過
放涼後吃
口感不同糯米粉
都好吃呀
今次試用可煮橄欖油
慢火煎熟
效果不錯
冇咁肥膩





37 則留言:

  1. 最緊要都係一樣咁好食,叻叻!

    回覆刪除
  2. っˆヮˆ)っ唔該...我要兩個紫薯紅豆餅
    ♦・゚☁好友🌜晚安甜夢嚟🌛💤
    🌟眨吓眼時間過得好快👀╠╣aΡpy週五✨

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 其實我都唔紅豆餅做法,我呢個係自己口味

      刪除
  4. 看到紫薯色彩
    也看到的脆

    回覆刪除
  5. 蕃薯我中意,咁樣整,應該都好食!

    回覆刪除
  6. 蕃薯我都喜歡,咁樣整,應該都唔錯喎!

    回覆刪除
  7. 你好叻呀,我試過幾次了,用錯粉,熟咗見唔同樣才發覺。

    回覆刪除
  8. 我就一定兜唔番, 當煎pancake算啦.

    回覆刪除
  9. 好似幾好味咁~~自己整甜點好吸引~

    回覆刪除
  10. 好彩立刻修正,無浪費

    回覆刪除
  11. 唔錯喎,我都鍾意硬D嘅,下次我做煎餅都加D粘米粉先得

    回覆刪除
  12. 兩種粉混合效果唔錯喎 , 脆脆地香口 .

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐