鹹菜番茄炆煮素雞


買了包素雞
用鹹菜番茄炆煮
想不到效果很好
本來沒什麼味道的素雞
吸了汁味道立刻提升
呢個煮法
靈感來自炆懵仔魚
現在不吃魚
改炇素雞
下次要加埋唐芹
一定更香






19 則留言:

  1. 見你很多篇食物煮法都離不開醋呀或番茄…看來你真很喜歡一些酸酸的口感…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係喜歡用番茄做菜,因為番茄對男女都好有益,同時煮素,番茄也可作天然醬汁,至於香醋只用少許吊味,唔酸嘅。

      刪除
  2. 無諗過鹹菜同蕃茄會夾

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我真係唔知素鵝係點,素鴨我就幾鍾意。

      刪除
  4. 我記得你以前久不久會炆懵仔魚,果個餸真係唔錯呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 炆懵仔魚係幾好味,呢個素版都唔錯。

      刪除
  5. 就算幾好味,咬住件素雞,也很難想像牠是一件雞肉.
    不過好味道就一定了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實食素就不會追求肉味,只俾個名稱去分別

      刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便