素炒莧菜莖


有時
買回來的莧菜
莖部很長
若不切除部分
同菜葉一起煮
吃來口感不大夾
掉了又浪費

昨天
切下的莧菜莖
也不少
留回另一餐
在街市買了1/4個西芹
用蒜蓉起鑊
炒熟後
加少許黑椒粉兜勻
用鹽及小許糖吊味
少許紅椒只是整色整水
無關重要
炒來
又一碟不錯素莱
但願可惜食識食






34 則留言:

  1. 莱的青綠...好吸引眼睛呢!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我有時都會,但太多我就咁分開炒。

      刪除
  3. 我同上面一樣,會先煮啲莖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時都會,但太多我就咁分開炒。

      刪除
  4. 我食剩就留黎第日午餐!唔好浪費

    回覆刪除
  5. 莧菜通常用來浸食多,好少用來炒呢

    回覆刪除
  6. 莧菜我都係碌下就食,下次加埋乳腐先得

    回覆刪除

天氣好逛公園+晚餐

今天天色太好了 雖然仍然有風 太陽灑在身上 倍感暖和 我在公園找了一角清靜地 從新練起太極   然後在公園逛一個圈 拍拍照 走在回家的路上 今餐煮個肉丸湯 材料有 番茄 南瓜 櫻桃蘿蔔 清清甜 用氣炸鍋焗三文魚 三文魚抹上幼鹽 灑上黑椒 簡單又方便