栗子雜菌煲


栗子雜菌煲

當天
晚上要趕著看戲
煮完飯就行
所以未有試味
回來後
兒子問這個餸怎煮
覺得好好味
其實

都是一般做法





材料
磨菇 雲耳 冬菇 馬蹄 栗子
(菇料可隨個人喜好)
薑兩片

調味料
黑豆油膏  生抽 糖 鹽

黑豆油膏(素蠔油)

做法
先爆香薑片
將冬菇栗子雲耳
炆十分鐘
最後才放
蘑菇煮多5分鐘便成

用圓形那品種栗子易腍


26 則留言:

  1. EE你都算唔話得,趕住去睇戲都仲煮落飯先出門,錫晒囝囝。^_^

    回覆刪除
  2. 簡單而煮得好味,先係師傅呀!

    回覆刪除
  3. 好味道喎,下次我整俾大仔食先得!

    回覆刪除
  4. 呢味餸啱我食 :) 黑豆油膏同唔同新加坡嘅黑豉油?

    回覆刪除
    回覆
    1. 照我所知係唔同,新加坡嘅黑豉油係用黃豆同糖醸製, 呢隻黑豆油膏係用黑豆糥米.

      刪除
  5. 現在栗子當做,整多D比囝囝食。

    回覆刪除
  6. 我鐘意食栗子,我會揀晒D栗子食:p

    回覆刪除
  7. 栗子同馬蹄正合時, 煮雜菌煲正呀!

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨