老友聚在[德福稻香]


講完blog友聚
又到老友約食飯
呢幾位老友記
認識超30年
以前大家都忙於照顧家庭
好少有機會一起聚會
現在大家仔大女大
久不久都相約飯聚
今次在德福稻香

南乳蓮藕炇腩肉 
味道不錯
咸淡適中



龍躉兩味
做特價
不過忘記睇價錢
應該好抵食
而且味道唔錯
魚肉好鮮味



咸排骨芥菜煲
味道都幾好食
份量都好足


花膠雜菌豆腐煲
啲花膠都幾似樣
細細隻算幾厚身
豆腐好好味



當天星期五
真係好旺場
德福稻香
算係稻香
水準較好一間


呢餐結賬$45x元
每人平均$90蚊多少少
抵食呀




32 則留言:

  1. 老友約食飯...我都一定去呢
    ★☾。゚♦好友✬°¨*☁ Gღღd Night 甜夢⊹º✫・。。゚Zzz

    回覆刪除
  2. 我都係同老友相隔廿多年才多咗相聚,都是算仔大女大機會多咗.

    回覆刪除
  3. 德福稻香好多時要等位, 食一餐要好多時間.

    回覆刪除
  4. 認識超30年~!!勁~咁真係好難得~咁耐仲keep 到呢~

    回覆刪除
  5. 相識三十載,好難得。呢餐抵食。

    回覆刪除
  6. 每人唔使用$100,有大魚兩味呢D菜式,我覺得好抵。

    我試過同朋友GATHERING去旺角新世紀某潮式酒樓食,每人$200多些,唔係特別好食唔係特別大碟,我估好一部份錢去左D租度,好唔抵。

    回覆刪除
  7. 我尼邊果間都好抵食,而且枱與枱之間都好寬,不過好嘈

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐