茄子拼素鴨


茄子拼素鴨

一半素鴨
一半茄子
茄子煎熟
素鴨煎香
煮個汁淋上面
阿仔話好好味



材料
素鴨一條
紫色白色茄子各一條
蛋汁適量(1隻蛋)
彩椒隨意(切粒)

汁料
彩椒隨意(切粒)
蔥一條切粒
(不吃蔥可以不用)
生抽兩茶匙
老抽香醋各一茶匙
原沙糖半茶匙
粟粉一茶匙用適量水拌勻

做法
茄子,素鴨切片
燒熱易潔鑊
將茄子沾滿蛋汁兩邊煎熟
素鴨煎到兩邊小小金黃
用碟盛起

用少油略炒彩椒蔥
全部調味料落鑊做個汁
放上面便成





30 則留言:

  1. 我發覺你不時煑菜都會加上香醋,莫非你很喜歡呷醋?……嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架...同時香醋可提升素菜味道,而且我只落小小咋.

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 煎香素鴨真係非常吸引,我好鍾意食㗎

    回覆刪除
  4. 素鴨煎香好香口.加埋茄子更加好吃.

    回覆刪除
  5. 茄子同素鴨看來好夾呢 , 我都想食埋一份

    回覆刪除
  6. 素雞、素鵝、素鴨....哈,好多家禽都有素的。

    回覆刪除
  7. 素鴨煎香好香口.加埋茄子更加好吃.

    回覆刪除
  8. 我雪櫃有條素鴨,等我試吓,謝謝EE。

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落