深圳高新技術交易會2015


日前到深圳
參觀
第十七屆中國國際高新技術成果交易會
11月16至11月21日
深圳會展中心



去年也有來參觀
今年好明顯
受巴黎恐襲事件影響
保安比較嚴密

展館前
有高空攝錄機



武警荷槍實彈戒備


外藉來賓


入場館前要看証件


會場其中一個館


這就是要在
英國建核電廠的公司
模型展覽


9D現場感電影
看戲如置身其中


自動炒菜機


餐廳滿座


我們在特定用餐地方


簡單的自助餐


小型工作直升機 


廉價貴重飾物


電子玩具


到靚女出場








機械范冰冰(只是我的感覺)


城市菜園





美化單車輪


倣真公仔


趕收工


面孔分析
準確程度都幾高


行了幾個鐘
行到腳軟
黃昏才回程








28 則留言:

  1. ☾。゚★好友✬°¨*☁甜夢・。✫。゚♦
    ╔══╗────╔╗
    ║╔═╬═╦═╦╝║
    ║╚╗║╬║╬║╬║。。゚Zzz
    ╚══╩═╩═╩═╝Night
    ⊹*¨❉╠ ╣ a Ρpy 星期五

    回覆刪除
  2. 謝謝EE分享! 范冰冰人像, 睇落去似韓國女人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣~其實三范冰冰係我講咋~

      刪除
  3. 我反而留意美女後面的一種像電子小提琴,你可知那樂器怎樣叫法?
    另,自動炒菜機,其實這設計在廿年前我都曾說過,因那時我在日資公司工作,見到很多自動化的設備,心想炒菜也應該可以罷,只要輸入廚師煮法的程序而已!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該是電子小提琴,好像得半邊的,很有趣!自動炒菜我覺得麻麻,自己炒還方便!

      刪除
  4. 回覆
    1. 自動炒菜我覺得麻麻,自己炒還方便!

      刪除
  5. 我對個城市菜園同自動炒菜機有少許興趣

    回覆刪除
    回覆
    1. 城市菜園我都有興趣,自動炒菜我覺得麻麻,自己炒還方便!

      刪除
  6. 仿真公仔同機械人個樣好恐怖....

    回覆刪除
  7. 嘩~乜去到咁遠~!!d仿真公仔真係真人咁高大~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 深圳唔算遠,仿真公仔嘛,我覺得有點那個!

      刪除
  8. 廉價貴重飾物即係A貨??

    回覆刪除
  9. 好欣賞個自動炒菜機,吾知有冇鑊氣呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 自動炒菜我覺得麻麻,自己炒還方便!我冇等佢炒完就走啦~

      刪除
  10. 我吾要自動炒菜機,要自動洗鍋機多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 自動炒菜我覺得麻麻,自己炒還方便!

      刪除
  11. 都幾多嘢睇喎 , 仲有嘢食還有靚女睇 , 唔錯呀 !

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨