白咖喱麵

從吉隆坡帶回來
白咖喱麵
是導遊推薦的
應該有不同牌子
我們逛超市見到
一包裝有四個麵
由7蚊幾馬幣
減到4蚊幾
(約港幣10蚊)
真係好抵食




內有
三包不同調味料
麵質好靚
味道也不錯
只是
我煮三個麵
用一份料
已經辣到飛起
愛吃辣的
應該好滿足





31 則留言:

  1. 我也買過類似的馬拉咖哩麵,不論湯底或麵條都很好吃,只不過而家已好少在唐超見到,可能是價格上升關係!

    回覆刪除
  2. 好出名㗎,但係我覺得味道麻麻

    回覆刪除
  3. 咁辣,我頂唔到,我只可食BB 辣咋!

    回覆刪除
  4. 咁辣,我頂唔到,我只可食BB 辣咋!

    回覆刪除
  5. 我怕辣, 所以我見到都唔敢買 :)

    回覆刪除
  6. 我都係鐘意食新加坡百勝廚叻沙拉麵多D呀!

    回覆刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐