免搓麵包


跟blog友艾華斯食譜
做免搓麵包

可能粉質不同
結果麵糰太濕
要用好多手粉
先可以滾成圓型






都好鬆
不過口感
始終冇手搓包咁軟熟
我都係喜歡
搓過嘅包包





21 則留言:

  1. 我未試過免搓包, 總覺得搓過先至得

    回覆刪除
  2. 我手腕有事, 吾可以手搓包, 所以買左麵包機幫手.

    回覆刪除
  3. 艾華斯抄鄭大小姐工房,鄭大小姐工房又再抄其他人食譜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,鄭大小姐工房咪即係艾華斯.

      刪除
  4. 我覺得免搓麵包適合用嚟做歐式包,港式包我就鍾意用湯種或者低溫發酵

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比較懶,好多時用直接法,歐式包我麻麻,反而家人就冇所謂,

      刪除
  5. 唔搓就唔光滑粗糙! 因未有排氣....

    回覆刪除
  6. 見到個飽有好多窿窿,口感應冇咁軟熟?

    回覆刪除
  7. 原來,做包都有咁多方法同技巧,唔講唔知。

    回覆刪除
  8. 免搓口感真係差d~以前我都試過~始終手搓好食呢~!

    回覆刪除
  9. っˆヮˆ)っ・。.❤我好番好多&忙完喇喂。゚♥
    好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期六嚟
    - ҈ -•*¨¤今天我有些精神出門買鎹菜喇Ѽ◇。゚
    大家天天發放正能量 ೋ✱ 將愛心互送哦
    齊齊窩心錫錫又快樂抱抱享受幸福開心人生喔
    ╔════ ೋ•*¨ღೋ♦ ════╗
    ❀█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█❀
    ✿█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_✿
    ╚════ ೋ♦•*¨ღೋ ════╝
    ¸„ø¤♪♩º°¨ʚïɞ♡*¨`*❣♥¸„ø♬♫¤º°¨ƸӜƷ

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...