希臘金鯛魚



早前
在超市見到
一種標名希臘出產急凍[金鯛]魚
在推銷員推薦下
買了一條體積較細的
推銷員阿教我清蒸





就係呢款
價錢唔平架




不過
食過就真係麻麻
冇魚味
肉質又唔滑
冇下次








32 則留言:

  1. 買魚清蒸一定就係新鮮好的...急凍用來煎或焗爐烹調好啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得對,不過,我買過黃立倉係蒸都好食架

      刪除
  2. 缺乏鮮味可能同急凍時間太耐有關!

    回覆刪除
  3. 有時都要自己食過先知好唔好!

    回覆刪除
  4. 如果想冇啲急凍味,可以用啲檸檬同水浸啲魚五分鐘,之後弄乾才煮,會冇急凍味!

    回覆刪除
  5. 我都試過用急凍魚清蒸,真係唔掂,無味!

    回覆刪除
  6. 通常呢D魚凍左好耐,唔新鮮,我同屋企人都唔中意食.

    回覆刪除
  7. 急凍魚的水準,真係好參次。唔可以盡信sales姐姐的說話,要親身食過先知好唔好味。

    回覆刪除
  8. 咁可以慳番唔使買, 我始於覺得急凍魚係要煎或者焗先好食 ;)

    回覆刪除
  9. 冇魚味,價錢吾平,多謝你提醒,吾會買。

    回覆刪除
  10. 急凍魚係咁上下口囉,太貴就唔試啦!

    回覆刪除
  11. 50蚊~唔係咁好味~~下次唔好買呢咁~!

    回覆刪除
  12. 50蚊去街市買條新鮮的好過~

    回覆刪除
  13. EE...係呀, 急凍魚大多數是無魚味, 有些更肉質鬆散......尤其是百X裡買的更唔掂呀

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐