蘿蔔煮魚鬆



終於
等到秋高氣爽

這個天氣
蘿蔔正開始合時

最簡單食法
就係蘿蔔煮魚鬆





為了方便快捷
幫襯信得過魚檔
買現成打好的鯪魚膠

首先將魚膠煎成魚餅
待稍涼後切條

蘿蔔切片
用少油爆香薑片
凍水下蘿蔔
煮腍蘿蔔
下魚鬆
兜勻煮到收汁
下調味便可





44 則留言:

  1. 出外吃碟頭飯間中都會叫呢款的,就是鍾意蘿蔔那種濃烈的味道。

    回覆刪除
  2. 簡單又方便,改為蘿蔔炒豆干,唔知味道如何呢?

    回覆刪除
  3. 蘿蔔煮魚鬆好配合正好味道!

    回覆刪除
  4. 講起蘿蔔煮魚鬆都真係好耐無煮過喇!

    回覆刪除
  5. 簡單又易煮。不過,要過幾日先可以食蘿蔔。因為我感冒了。

    回覆刪除
  6. EE說得對, 秋冬又係食白蘿蔔季節.. 特別甜!!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀小雲,呢個時候白蘿蔔特別好味

      刪除
  7. 蘿蔔魚鬆 …… 流緊口水,嘻嘻!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 送飯我唔加辣醬,愛辣煮時可加胡椒粉

      刪除
  9. EE~唔該!加雙快吖!^^

    回覆刪除
  10. 白蘿蔔當造,清甜,我昨天都有煮蘿蔔,加些冬菇仔一齊煮,煮熟後加些蔥花...

    回覆刪除
  11. 有時我都會煮這味餸, 比較簡單 !

    回覆刪除
  12. 終於等到10月~家下冇咁熱~行出街唔駛成身汗好好多~!

    回覆刪除
  13. 蘿蔔煮魚鬆....好夾的呀
    加埋D蔥花....就真噴噴啦 !

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落