韓國蠔菇炆本地有機南瓜


一包蠔菇有五件
一餐食唔晒
今次用來炆
有機本地南瓜

我知道好多朋友
愛吃日本南瓜
但我個人
則愛吃土產南瓜


爆香薑片
加一湯匙自製梅子醬
菇菇同南瓜
一齊炆腍就食得
簡單冶味






30 則留言:

  1. •*★又係瞓覺覺豬時間☁•*¨♦甜夢

    回覆刪除
  2. 有時買到日本的都未必好食,要靠撞手神。

    回覆刪除
  3. 我都鐘意食土產南瓜,平靚正呀!

    回覆刪除
  4. 梅子醬煮是否酸酸甜甜呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梅子醬煮係會酸酸甜甜,不過,落得少唔係咁覺

      刪除
  5. 南瓜好甜,煲湯也很不錯!

    回覆刪除
  6. 未試過用梅子醬, 我多數只係用味噌 :)

    回覆刪除
  7. 自製梅子醬正啊, 我老爺好鐘意用來炆鴨. :)

    回覆刪除
  8. 南瓜+梅子醬。酸酸甜甜,好開胃

    回覆刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐