糖醋鳳爪


我愛吃雞腳
但近年己少吃
特別是酒樓的鳳爪
不是太鹹就是太辣
而且好矛盾呀
雞腳有骨膠
但又怕膽固醇

糖醋鳳爪

糖醋排骨食譜
好好味
食到停不了


48 則留言:

  1. 未食過糖醋鳳爪,多數食白雲鳯爪!

    回覆刪除
  2. 糖醋鳳爪較健康D.....
    白雲鳳爪難消化呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 白雲鳳爪要凍食嘛,我我較喜歡熱食。

      刪除
  3. 酒樓的鳳爪太肥。我唔夠膽食,偶爾一次啦。

    回覆刪除
  4. 我都好愛吃雞腳\(^▽◕。)/糖醋鳳爪...我未做過

    回覆刪除
  5. 我以爲整鳳爪好麻煩添。

    回覆刪除
  6. 我都係較喜歡熱食 這個都是我每次飲茶必點的
    下次也要試做下先得

    回覆刪除
  7. 糖醋鳳爪...這道菜好特別。

    回覆刪除
  8. 好鍾意食雞脚,但糖醋鳳爪未試過喎!

    回覆刪除
  9. 聽聞現時d雞脚有好多抗生素,心理食雞脚有d驚,但又爱吃.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實所有雞都打抗生素,雞都唔好食太多,少吃多滋味。

      刪除
  10. 間中食少少好啦.. 雞脚聚有大量激素..

    回覆刪除
  11. 小雲都認同咪咪講法! 總之少食多滋味啦!^^~

    回覆刪除
  12. 雞腳呢味餸唔會喺我屋企出現, 哈哈 :)

    回覆刪除
  13. 酸酸甜甜應該好難忍口啦!

    回覆刪除
  14. 雞腳每次飲茶必食, 糖醋鳳爪未食過!

    回覆刪除
  15. 怕膽固醇====>哈哈,食完行多幾個圈消脂。

    回覆刪除
  16. 我同囝囝哋都好鐘意食鳯爪, 不過我都係怕肥, 偶而先煮一次.

    回覆刪除
  17. 我都鍾意食~如果用雞腳煲湯~我就會食~平時好少可煮~!

    回覆刪除
  18. 我都鍾意食雞腳,有骨膠...正!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...