寨城公園


寨城公園,位於九龍城傍
可以沿著九龍城廣場旁的公園
漫步過去



經過公園單車徑


沿著圍牆走


從前門進入


行入去


歷史遺跡
官衙


官衙前的大砲


有小學生參觀



亭臺樓閣


迴廊曲徑


人力車


還有池塘



越走越高



走的時候經過這個假山



寨城公園好大
置身在鬧市中
卻別有天地
值得入園逛逛





52 則留言:

  1. 太陽出來呢去公園散步\( ◕ε ◕ )/享受陽光藍天很寫意無憂哦

    回覆刪除
  2. 對呀,有時間行下公園唔錯。

    回覆刪除
  3. 我經常會經過呢到,但從未入去細遊,揾日要行下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我估你去買野多,呢個公園幾好架。

      刪除
  4. 城寨公園初初開時,有去過,好荒無,而家好好多,靚好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次行入去,而家唔錯架。

      刪除
  5. 公園好大,好似好少遊人。

    回覆刪除
  6. 我今天才在九龍城呀。不過從未去過這公園。

    回覆刪除
  7. 九龍城去得多, 雖知有此公園卻未逛過, 找次去遊逛一下。

    回覆刪除
  8. 以前嘅城寨,好神秘。

    回覆刪除
  9. 這裏是我先生長大的地方

    回覆刪除
  10. 以前三不管之地,建成公園後未去過!

    回覆刪除
  11. 以前去過一兩次,公園起得幾有特色.

    回覆刪除
  12. 鬧市中,難得讓人寧靜的好地方。

    回覆刪除
  13. 這個公園...相當具有特色!^^

    回覆刪除
  14. 十多年前跟中旅去過一次, 那時沒有甚麼特色, 記得最多人睇的是仿孫中山故居......
    不知現時還在嗎?

    回覆刪除
  15. ykk少年時曾在九龍城讀中學, 但已經幾十年沒有再到訪! 現看見新公園, 感覺它非常整潔優雅. 煥然一新!

    回覆刪除
  16. ee你都好like 周圍去~我去嗰邊搵嘢食多~一食完就走lu!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 看來只有我地D老人家至會行公園。

      刪除
  17. 我唔知道有這個花園添, thanks EE!

    回覆刪除
  18. 喺香港住咗咁耐都未去過你豎!

    回覆刪除
  19. 寨城公園 是我寫生拍攝的好地方!

    回覆刪除
  20. 呢度我未去過,但睇你的相,拍得住南蓮園池。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個公園大好多,而且有歷史元素

      刪除
  21. 城寨公園,勝在清靜,真個烏語花香。

    回覆刪除
  22. 九龍城公園, 我都未逛過, 謝謝分享 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 寨域公園,又大又清靜,烏語花香。

      刪除
  23. 未去過, 下次返香港有機會去逛逛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 寨域公園,又大又清靜,烏語花香,有時間不妨行下。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...