梅子鴨


我家好少食鴨
印象中我也未整過鴨
最近見朋友仔
整梅子鴨
酸酸甜甜我最好
加上佢送左樽自製梅子醬俾我
一於買半隻鴨返來
試下先

我冇偷懶跟足步驟做
先用老抽上色略煎
再搽上梅子醬
我下午返工
到晚飯時先蒸



蒸左45分鐘
己經好諗

汁隔油
淋上面
(真係好多鴨油}

其實有好多汁
我未淋晒
但已經好好味
多謝靚靚的梅子醬同食譜







60 則留言:

  1. 我好少整鴨, 都係整過一次, 整鴨好似好多功夫, 好大陣象咁.

    回覆刪除
  2. 有半隻賣咁好?我整過魚露鴨,勁容易,下次試下梅子鴨至得。

    回覆刪除
  3. 我都鍾意食鴨,不過多數都係出面燒果d。=P

    回覆刪除
  4. 我都係好少在家食鴨...等我又整一次至得

    回覆刪除
  5. 我都未整過鴨, 下次有特價買隻玩吓先~

    回覆刪除
  6. 喺香港嗰陣時,我 Ho-ma 間中都整混醬鴨過我食㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次返來叫阿媽整梅子鴨啦,好味架。

      刪除
  7. 我用咸柑桔整過, 效果唔錯架

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 雀后。。早晨!你隻手好番啲未呀?依家仲痛唔痛?

      刪除
  9. EE早晨!今朝起身,未食嘢落肚已經嘔到死,依家個肚空晒,見到你半隻鴨好想食添!平時應該對佢無咩興趣先至啱!

    回覆刪除
  10. 呢個餸夏天吃,加碟菜最開胃.

    回覆刪除
  11. 整鴨好多功夫, 我媽咪來時做一次比我食呀 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有現成醬汁,我覺得都唔係好難。

      刪除
  12. 鴨真係好大隻, 屋企少人都食唔晒.by the way, 其實我只係食過幾次鴨, 因為好細個已戒左鴨鵝, 但我都唔知點解..haha

    回覆刪除
  13. 梅子醬, 酸酸甜甜, 好好味呀

    回覆刪除
  14. 正喎, 自製梅子醬, 哈, 鴨鴨我冇整過, 少人食怕唔晒呀!

    回覆刪除
  15. 我得兩個人, 所以未試過整鴨

    回覆刪除
  16. 酸酸甜甜ed天氣好岩食呀

    回覆刪除
  17. 用梅子醬整鴨方便D,慳番好多工夫。好味!

    回覆刪除
  18. 好多餸都識煮....唯獨用鴨來做餸就無煮過....!
    唉,....我都唔知點解.!!

    回覆刪除
  19. 梅子鴨好少吃!酸酸甜甜好醒胃呀!

    回覆刪除
  20. 我第一次整,我覺得好食過燒鴨。

    回覆刪除
  21. 我都好少食鴨,仲未整過tim
    依家D鴨係咪只得冰鮮架咋?

    回覆刪除
  22. 好味!我都吾識咁整鴨架!

    回覆刪除
  23. 炆得很夠火喉!
    EE.......梅子醬煮素雞, 可能都夾得來哩!

    回覆刪除
  24. 這個道菜好開胃...正呀!^^

    回覆刪除
  25. 我都好少食~因為廢事濕疹又起~食清d好~

    回覆刪除
  26. 靚婆婆真係名師出EE呢位高徒!

    回覆刪除
  27. 流晒口水, 我也跟妳們學整, 一樽梅子醬計, 要用多了呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 大約用四茶匙半隻鴨,味道真係唔錯。

      刪除
  28. 我啱啱噚晚煮咗梅子鴨呀, 不過用炆唔係蒸.

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...