天長地久



經典廣告
令人難忘
重覆再看
依然回味




不在乎天長地久
只在乎曾經擁有
你可曾擁有過

係話手錶咋





46 則留言:

  1. 我家女皇的第一代廣告,才叫經典哪,呵呵。
    https://www.youtube.com/watch?v=cYrged-_F9c

    回覆刪除
    回覆
    1. 你家女皇當然也經典,但這個戲味強些嘛。

      刪除
    2. 浪漫靈感....天長地久
      亞梅, 吳倩蓮+周潤發....兩套都各有各經典 !

      刪除
  2. 我都有隻.....天長地久手錶.....(不過唔係老友大人送的)....!

    回覆刪除
    回覆
    1. 別是舊情人送的,否則要好好收藏。

      刪除
  3. 這種廣告,已仿如一齣短短的電影。

    回覆刪除
  4. 這個廣告很經典。現代的全是很短又無內容又是電腦效果而成的。

    回覆刪除
  5. 我曾擁有過...不過冇好好收藏...現在不知在那...ka ka ka

    回覆刪除
  6. 我都記得呢個廣告呀!而家好少有咁好質素既廣告啦!呢個牌子而家d廣告都係講國語(怒)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻牌子近年真係用普通話做廣告。

      刪除
  7. 而家拍廣告的女孩面孔冇咁清純!

    回覆刪除
  8. 個廣告好成功,e+都仲記得

    回覆刪除
  9. 我都曾經擁有...............隻錶

    回覆刪除
  10. 我冇天長地久~~~~手錶呀!

    回覆刪除
  11. E家流行拍微電影,但編劇人多已即食麵形式,呂方也唱過天長地久隻歌,也很 動聽.

    回覆刪除
  12. 我只聽過呢句説話,未睇過個廣告,成套戲咁喎,多謝分享。

    回覆刪除
  13. Hehehee, 我冇這錶呀,太貴啦!
    "不在乎天長地久
    只在乎曾經擁有" -- 我每次聽這句都覺得呃人,至少我唔同意囉 .....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵,我知你要天長地久嘛,哈哈,對的

      刪除
  14. 天長地久 (周潤發 吳倩蓮) 爐火純青!!
    好的癀告一句對白也沒有... 經典 !

    回覆刪除
  15. 呢個廣告印象深刻,不過我冇隻錶.哈哈!

    回覆刪除
  16. 廣告的確好看,印象很深刻啊﹗

    回覆刪除
  17. 我以前男朋友送過呢個牌子既表俾我.

    回覆刪除
  18. 呢d 廣告成個故事咁~好有印象呢令人~!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...