甜酸齋素食餐

 好耐無做的甜酸齋
麵筋也是用專用粉自製
搓好麵筋後
分成小份擠成圓型
掃上油放入氣炸鍋
焗麵筋漲至少許金黃
剪開小塊
用香醋白醋茄汁糖
少許生抽煮汁
加入麵筋煎煮一陣
最後加入芒果肉
酸酸甜甜好醒胃

一碟蒸水蛋


加上雜菜湯
素炒西蘭花
一湯三餸
簡簡單單又一餐素食





19 則留言:

  1. 🐰 碟蒸水蛋好滑溜好靚仔 👍 💯

    回覆刪除
  2. 酸甜我麻麻,會食咗好多糖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好注重飲食健康,自己整唔會太多糖,同時亦不常吃。

      刪除
  3. 高手, 齋都整到 ! 美味...最愛的 芒果肉..

    回覆刪除
  4. 甜酸素食特別開胃 🍅🥦🌽

    回覆刪除
  5. 酸齋好吸引妳真叻叻連麵筋都識做 , 我都愛吃酸齋但店鋪做的通常較酸 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 你不妨買啲炸好麵筋自己做,比較啱自己口味。

      刪除

薑蛋炒飯

薑蛋炒飯 我常說這是廉價補品 特別在冬天吃下 真的暖笠笠 我自己就很喜歡 奈何老伴很怕薑 所以都甚少做 今回就自己炒一碗來吃  很滿足😌 中秋收了朋友送的月餅 我又自家做些少餅 禮尚往來 今回改改口味 用紅豆蓉做餡 餅的口感也變了 由香脆變鬆軟 今日又與一群白鴿相遇 有些躲在樹...