茶聚在大埔三門仔


星期六(9月14日)
blog友相約到大埔三門仔飲茶
為九月之星
靚女(即自稱婆婆個位)
慶祝生日
blog友要玩驚
所以分批到達
原來有位神祕嘉賓
遠從美國歸來
大家見面
當然很開心

開始食食食啦
大家睇到嘛
有鮑魚食呀





六個人食左好多
還有碟炒麵
忘記拍照


行出食店
望到八仙嶺
想當年
EE行完八個峰
腳趾起水泡
現在見到都怕怕



遙望
李生起的廟宇
白色的觀音非常奪目



食店外貌
其實呢個並非正門
食店環境不錯
坐位也很寬敞


本來靚女生日
今餐諗住羅漢請觀音
點知發起人
非常客氣要請客
真係好多謝好多謝






67 則留言:

  1. EE...飲茶都有咁大隻鮑魚食....好豐富呀 !!

    回覆刪除
  2. 行八仙嶺 (雖然是當年),勁﹗

    八仙嶺條路,地勢起伏都幾大的,我都還未敢一遊挑戰一下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講來都是想當年,記得上山時係捉住草頭爬上去,以前真係幾勇,行晒八個峰,現在見到都怕怕;

      刪除
  3. 又有得食 ! EE ~ 果背景色有點"橙眼"

    我攪到網誌分類啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗住橙一陣先,
      點攪呀,我要有時間先攪

      刪除
  4. EE,卜聚真係好開心架!聚埋飲飲食食傾下計,真係好舒服。

    回覆刪除
  5. EE,卜聚真係好開心架!聚埋飲飲食食傾下計,真係好舒服。

    回覆刪除
  6. 嘻.....見妳個blog越嚟越靚....我個就醜死怪啦

    回覆刪除
  7. 大埔三門仔環境好靚呢 ! blog聚好開心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. blog聚有朋自遠方來更開心,呢處飲茶見到山又見到水,唔錯架.

      刪除
  8. 呢度飲茶有冇得Book位架?我成日都想帶隻狗黎

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得訂位架,又可坐室外,訂位時可順便問下坐室外是否可帶狗.

      刪除
  9. 。.♬。.❉:。&*░中░秋░節░快░樂░。.♪°\(◕ヮ◕)/謝謝分享

    回覆刪除
  10. 鮑魚燒賣,正呀! 有得食又有景,爽呀~~~

    回覆刪除
  11. 各款點心都好精緻,環境仲好靚直得一去

    回覆刪除
  12. 很久沒去大埔了....原來EE當年勇闖八仙嶺!

    回覆刪除
  13. 原來香港有咁大座觀音像.

    回覆刪除
  14. 嘩好多好嘢食啊!我都未去過三門仔行添,呢度環境都幾好喎!仲有座大大的觀音像好犀利呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處飲茶真係唔錯,係李生起廟宇,個觀位超大呀

      刪除
  15. EE,下次預埋我.我的新Blog地址是http://stw56230312.blogspot.hk/.

    回覆刪除
    回覆
    1. 探左你新居,但未知你是那位blog友

      刪除
  16. 行晒八個山嶺,照睇都幾辛苦,EE好嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我後生時都幾勇,真係行得好辛苦架

      刪除
  17. Nice meal, nice gathering, at a nice location! Wonderful!

    回覆刪除
  18. 成隻鮑魚的點心第一次見呀!

    回覆刪除
  19. 我要食炒飯送鮑魚,流哂口水!

    回覆刪除
  20. 第一次到訪你的網誌背景顏色對眼睛有保護好柔和。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐