青紅蘿蔔湯


青紅蘿蔔湯
相信是最受香港家庭歡迎
的老火湯之一

那天
家庭聚會
訂了一席套餐
其中有乳豬
為免浪費
我拿了乳豬頭回家
煲了這款[青紅蘿蔔湯]


用燒豬頭煮湯
味道香濃
但要煲出來的湯不油膩
需要將豬頭出水
除去燒焦的部份
還有要將豬耳部份剪開
洗去裏面有些類似(耳屎)的物體
煲出來
啖湯就香濃得來唔會肥淋淋


51 則留言:

  1. 雖然我現在不常煲湯, 但湯水確是廣東人飲食文化中重要一環,所以我也會忍不住偶然煲一次的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在都很少煲老火湯,偶然一煲,特別滋味.

      刪除
  2. 嘩 ... 洗耳屎 (想嘔添) @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,洗乾淨就唔怕啦,係好少野咋

      刪除
  3. 寫咗咁多日重未慣.....有d卜友又回應唔到...google+的回應又出真名...麻鬼煩

    回覆刪除
  4. 不油膩都可以,我會煲排骨或瘦肉。我好鍾意青紅蘿蔔的味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 處理過就唔會油膩,煲排骨都唔錯.

      刪除
  5. EE真細心, 我也有用燒豬頭煲湯....但沒有似妳做咁多功夫 !
    叻叻....

    回覆刪除
  6. 我也剛剛飲宴回來,帶咗炸子雞、生果回家!

    回覆刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 用燒豬頭煲湯夠環保呢﹗水太太好喜歡飲呢個湯,好清甜~~

    回覆刪除
  9. 我都喜歡煲這個湯架, 好飲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 青紅蘿蔔係取受歡迎老火湯之一,好多人喜歡飲.

      刪除
  10. 青紅蘿蔔湯,係我家例湯之一呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得o岩呀,呢個真係家庭例湯.

      刪除
  11. 我好怕見到佢d牙同隻眼,好恐怖咁呀,而家仲講埋耳屎,都係煲燒豬骨或咸豬手啱我多d!講開我都想飲青紅羅蔔湯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都係因為唔想浪費先用來煲湯,我都係多數用豬骨或咸豬手煲架.

      刪除
  12. 我不愛食紅蘿蔔但愛食青蘿蔔

    回覆刪除
  13. EE ,,早晨呀......我是momo.. 早兩天我已出了第一篇網文啦..,請過來看吓啦...
    http://leongmomo.blogspot.hk/2013/09/blog-post.html

    回覆刪除
  14. 仲有無剩呀, 好想飲碗...

    回覆刪除
    回覆
    1. 有有,俾夠兩碗,等你同寶寶一齊飲.

      刪除
  15. 我已經去過你個blog幾次,好似唔知點留言,一陣再去試下.

    回覆刪除
  16. EE這個湯,蘿蔔好足料呀!

    回覆刪除
  17. 真係冇浪費啊!!!!!幾好啊!!!!!!

    回覆刪除
  18. 我家相公和我都很喜愛這款湯,我由其鍾意食煲完湯的青紅蘿白,好好味0架!

    回覆刪除
  19. 我好懷念呢個湯,因為我麻麻以前成日煲的

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係香港家庭最常見湯水,而家你可以自已煲.

      刪除
  20. 回覆
    1. 呢個係香港家庭最受歡迎的湯水之一

      刪除
  21. 我好少青紅蘿蔔湯, 因為有時飲完會咳 :(

    回覆刪除
  22. 若果下次再煲,拍舊大薑落去一齊煲.

    回覆刪除

從倫敦 [Victoria] 火車站出發

五月九日 出了倫敦以外的城市玩了幾日 今天才回家  我們選擇坐火車前往 從 [維多利亞] ( Victoria)火車站出發 這火車很長 有12卡之多 我們買了較便宜的車票 所以要在中途轉車 目的地 Brighton 本約一小時的車程 我們用多了約半小時 我們用多約半小時 就到達目...