醬油雞翼尖

 朋友向來
都覺得我口味清淡
我的確不是個重口味的人
但我都喜歡一些不太健康食物
有些內臟
雖然好少吃
但其實是喜歡的
例如這雞翼尖
只是食雞皮
相信也不是健康食物

香港有雞翼尖出售
在這裡都是雞全翼多
我每次都會儲起雞翼尖
現在剛好有50隻


用醬油燜食
加小小蒜蓉辣醬
放在雪櫃
配著粉麵食
也很滋味



18 則留言:

  1. 雞翼尖就好似臭豆腐咁,鐘意同唔鐘意好兩極.

    回覆刪除
    回覆
    1. 臭豆腐真係好難聞,但食入口又幾香脆。

      刪除
  2. 年青時,返工午膳在街邊食車仔麵,它是必選,但現在年老,不敢食了,但有時為食,也都會食一兩隻的🤣🤣小月

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前反而不大吃,反而現在想吃就吃,但真不可多吃,淺嚐便可。

      刪除
  3. 雖然係無咩肉,但只要整得好味,都好好食

    回覆刪除
  4. 雞翼尖用燜方法+蒜蓉辣醬😋好味道夠香口.

    回覆刪除
  5. 🐰 哈🤣 哈🤣 衣家冇食lu 🤣 以前喺HK食車仔麵必加一份〖雞翼尖〗😋

    回覆刪除
  6. 車仔麵必有的餸 , 雖然冇肉但咬下皮和骨幾滋味 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也喜食車仔麵,可選自己喜歡的餸。

      刪除
  7. 肥人都係雞翼尖愛好者呀~

    回覆刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐