三文魚頭煮湯


又在魚店買魚
買了兩個三文魚頭
每個一英鎊
今回魚頭較細小
所以用兩個
加上
番茄 雲耳 西芹 芫荽
煮上一窩湯
食得好滿足


因為晏起
出門前吃了份
比較豐富的早餐
也算是午餐


購物後
在小店吃了些少東西才回家


這樣悠閒地又過了一天



12 則留言:

  1. 呢份早餐好似細份過你食開嗰啲 :P

    回覆刪除
  2. 三文魚頭湯很久沒有飲了 , 有湯又有餸送得飯非常好 , 我住呢區少有新鮮三文魚 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡三文頭新鮮又便宜,我時不時都會買來吃。

      刪除
  3. 魚湯加上番茄、雲耳、西芹和芫荽一定很美味 🐟🍅

    回覆刪除
  4. 🐰 輕輕鬆鬆好 👍 悠閒悠哉真好 🌞 ☀️ ✨ 🌟 😆

    回覆刪除
  5. 悠悠遊遊唔錯呀 (阿毛)

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落