牛腱蛋麵

在本地超市見到
有牛腱買
不過是切碎的
我甚少食牛
但牛腱牛腩
我都喜歡食的
在香港時多是出街食

簡簡單單用
薑片柱侯醬及醬油膏燜腍
放入雪櫃
煮粉麵食


冬天在家時候長
閒時就想找些吃的
吃幾片餅乾
喝杯熱咖啡
暖身又暖心


那天在小鎮的墟市
4鎊買了盒栗子
重九百幾克
不算太貴
栗子大粒又飽滿
皮很薄不難開
還未諗到點整
到整時再去衣
另買了幾隻柑
甜甜地好新鮮


見到blog友買到羊肚菌
我又去買些少來吃




20 則留言:

  1. 牛腱切碎差啲,大件厚切先好口感 :P

    回覆刪除
  2. 對,牛腩多數都是出街食,炆得林林的牛筋最好食 (๑>؂<๑)

    回覆刪除
  3. 好似台灣牛肉麵呢 (阿毛)

    回覆刪除
  4. 🐰 牛展牛腩我都鍾意食👍
    碗麵睇都知好好味呀 👀 ฯน๓๓ฯ! 😋

    回覆刪除
  5. 冬天見到栗子我都喜歡買來煲熟切開用匙羹慢慢食.

    回覆刪除
  6. 我好少買生栗子,怕難去衣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀!的確要用啲時間去衣。

      刪除
    2. 搭咀~
      用熱水浸栗子一陣, 然後用毛巾包住不停咁碌, 就可以碌晒栗子衣出黎架!

      刪除
    3. 呢處啲栗子去衣比較難。

      刪除
  7. 有栗子, 就可以用黎炆雞, 正呀

    回覆刪除

行公園

今天天氣晴朗 一定往外走走 順便做做運動 公園都相當熱鬧  馬栗樹也開滿花 兒童樂園 充滿歡樂嘻笑聲 櫻花全榭了 戶外健身場 另一棵馬栗樹 這個是粉紅色花 天氣溫暖 也多了很多狗狗🐕