假日午餐

 假期家庭日
今回出外用餐
老伴喝奶茶
宅男飲咖啡
我要熱滾水
飲品都附送一片餅乾



老伴的中東式全日早餐
三片白色是芝士


我的英式全日早餐
香腸太咸
我只食小小已經放棄
兩個早餐都有份多士


宅男素食餐
非常大份
細食的夠兩個人食


食飽飽行超市
買了少許東西便回家



10 則留言:

  1. 🐰 要我三選一 : 就係 英式全日早餐 💖💞👏🏻👏🏻👏🏻

    回覆刪除
  2. 睇見都飽,芝士都有三大件 :P

    回覆刪除
  3. 我喜歡你老伴的中東餐😋

    回覆刪除
  4. 咁大件芝士, 好似都好抵食...口感係咪軟淋淋架~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢份早餐係幾抵食,芝士係軟身,但唔會太淋。

      刪除
  5. 食完會唔會唔想食晚餐? (阿毛)

    回覆刪除

行公園

今天天氣晴朗 一定往外走走 順便做做運動 公園都相當熱鬧  馬栗樹也開滿花 兒童樂園 充滿歡樂嘻笑聲 櫻花全榭了 戶外健身場 另一棵馬栗樹 這個是粉紅色花 天氣溫暖 也多了很多狗狗🐕