蒸鹹鮮

 蒸鹹鮮
簡單來說
其實就是蒸魚
先將買回來的鮮魚
用鹽醃起
鹽份量要比平常多些少
放在雪櫃兩三天先蒸
我喜歡用多多薑絲
蒸熟加蔥粒贊熟油
不用加豉油已經夠味
我呢條鱸魚細細條夠新鮮
所以吃起沒腥味好咸香


加上合掌瓜滾湯
兩人吃得滿足


合掌瓜是朋友的農作物
新鮮從瓜棚摘下來
我用瑤柱紅蘿蔔滾湯
非常鮮甜
感覺滿滿的幸福




18 則留言:

  1. 鹽真係簡單又好味的材料.

    回覆刪除
  2. 想起以前有家茶餐廳的鹹鮮鱸魚,十分愛吃,後來該餐廳不知
    搬到哪裡去了,只留下回味 🐟

    回覆刪除
    回覆
    1. 我倒未見過茶餐廳有咸鮮鱸魚食,的確不錯。

      刪除
  3. 原來要放三日,可能雪櫃不夠地方放,怪不得沒甚麼餐廳會做。

    回覆刪除
  4. 美味可口的一餐😋蒸熟鱸魚+蔥粒贊熟油😋😄合掌瓜瑤柱紅蘿蔔滾湯 好正呀!

    回覆刪除
  5. 這裡有很多水上人居住,他們常將新鮮🐟來醃鹹鮮,真係好好味呀😋👍

    回覆刪除
  6. 有魚有湯,這個二人餐正呀^_^

    回覆刪除
  7. 我屋企都會咁架...有D 魚呢, 真係咸鮮好味好多架!
    水上人字..哈哈!

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落