簡約素食

昨天的簡約素食
因天雨
懶出門
只好食家中存貨
炒什菜粒
茄汁炒蛋
冬菇雜豆湯
天氣轉涼煲湯加黑豆
據說可養生 


這幾天都在下雨
今天更是下不停
但不能再懶
都要出去行下
順便行超市買菜
四點已開始天黑


下雨天
遍地落葉



14 則留言:

  1. 我都好怕落雨要出門買餸,所以一般會存定多啲貨

    回覆刪除
  2. 家常便飯味道好滿足感覺😋下雨天大自然洗禮☂️呼喚冬天來.

    回覆刪除
  3. 轉了冬令時間,一下雨天黑得更加早。

    回覆刪除
  4. 🐰 煲湯加黑豆好香喎 👍
    我媽媽煲親九杞湯梗加埋啲啲黑豆㗎 👍
    冬菇雜豆加黑豆湯肯定又香又甜又好味 👍 😋 👏🏻

    回覆刪除
  5. 樽压茄汁冇番茄的,全部係化學品,用真番茄好啲.

    回覆刪除
  6. 一打風或落場雨,乜葉都落,想靚耐啲都唔得⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,不過加拿大的楓葉靚好多。

      刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落