簡單素食

 昨天剛吃完番茄
今天仍然吃番茄
番茄變成
我家主要的蔬菜
不過
這回是素食
番茄煮雞蛋
甜椒炒雲耳
合掌瓜滾咸蛋
合掌瓜還是朋友所贈
放在雪櫃十多天
仍然很新鮮
咸蛋我用雞蛋醃
效果也不錯
寒冷天氣
有少少熱湯
吃來也較溫暖
簡單的素食
簡單的一餐
食得也很滿足




17 則留言:

  1. 茄蛋咁易整我竟然少整喎!下次整😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 番茄易買又易整,而且好有營養,要多食呀!

      刪除
  2. 蕃茄有豐富茄紅素及維他命C,又可以美白,多食好呀,我都好喜歡食蕃茄

    回覆刪除
  3. 我都鐘意飲熱湯保暖 (阿毛)

    回覆刪除
  4. 番茄都好有益,EE仲可以用來放湯啊。(PS:在EE面前講番茄的煮法,寫完都覺得自己班門弄斧,不知天高地厚=P)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你太客氣了,番茄放湯是好建議。

      刪除
  5. 番茄好有益, 我好多時用佢煮湯底, 之後煮烏冬吃 :)

    回覆刪除
  6. 我唔買菜食,就買番茄㗎喇。

    回覆刪除
  7. 蕃茄點煮都好好吃🤤又健康!

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落