蝦乾煮蘿蔔

 這裏的蘿蔔長長的
還算新鮮
但就不及我們中式香甜
我加幾隻蝦乾煮
就吊起鮮味


急凍雞肉批
用焗爐熟便可
酥皮比較厚
甚是飽肚


用黑豆發豆芽
結果變成這樣


幸好用綠豆發芽菜
成效不錯
但就是比較纖瘦




12 則留言:

  1. 雞肉批焗爐整酥皮厚好味道又飽肚😋👍綠豆發芽菜成盆睇得又食得👍.

    回覆刪除
  2. 自己整, 唔駛出去買 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 芽菜在我區超市冇得買,所以自己發,酥餅太多工序我就買半製成品就算。

      刪除
  3. 🐰 我媽媽從不用蝦乾煮食的, 佢只用蝦米! 請問蝦乾煮食的味道如何呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝦米是熟曬,蝦乾是生曬,我覺得蝦米比較硬,所以喜歡用蝦乾,味道都係差不多。

      刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落