咸魚蒸鯰魚柳

買了包急凍 basa 
即係鯰魚
屬較廉價品種
係冇乜味
我通常會用調味料略醃
然後煎香
今日忽然想起
試下用西洋咸魚去蒸
雖然不是什麼美味
濃味和淡味混和
和飯吃都可以嘅


加碟西芹炒彩椒
簡簡單單又一餐




8 則留言:

  1. LIKE👍西芹炒彩椒😋色澤好睇又爽口.

    回覆刪除
  2. 煎魚柳都應該唔錯 (阿毛)

    回覆刪除
  3. Amazingly well done with 西洋咸魚✔ Yummy 👍 😋

    我呢度華人都叫佢做【貓魚】-catfish-並流傳說 : 【從越南來的有中毒風險】
    不過我媽媽間中仍用佢+蘿蔔煮餸😋 或煮咸湯丸😋

    https://www.medicinenet.com/is_basa_fish_healthy_nutrition_benefits_and_risks/article.htm
    👉. Is Basa Fish Healthy? Nutrition, Benefits, and Dangers

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個傳說我都睇過,香港賣的多是越南來,我間中都會買來食。

      刪除

行公園

今天天氣晴朗 一定往外走走 順便做做運動 公園都相當熱鬧  馬栗樹也開滿花 兒童樂園 充滿歡樂嘻笑聲 櫻花全榭了 戶外健身場 另一棵馬栗樹 這個是粉紅色花 天氣溫暖 也多了很多狗狗🐕