天氣好。乘車去買餸

 今日天氣晴朗
早上起來
窗外一片藍天


趁著太陽落下前
乘車到離家較遠超市買餸


這裏若遇上返工放工時間
就非常多車
甚至塞車


現在尚早
學校未放學
所以比較靜
我買完東西便急急腳走
幸好很快便上車
沿途已經有不少學生上車


一間以售賣急凍貨品為主的超市
購買了急凍西蘭花
我貪方便
放在冰箱隨時有得食
一包約一斤
1.25英鎊
解凍後仍然好青綠


雜錦海鮮
£10三包
我揀了淨蝦一包試試
這算中蝦
已經煮熟每包225g
什錦海鮮每包400g
望落好新鮮


£5三包春卷
有三隻口味
素菜 雞及鴨
我各選一款
試試味道如何


在隔不遠有間雜貨店
買了蘿蔔及菠菜
中式菠菜1.6英鎊兩扎
大概十両左右
蘿蔔1.99英鎊1kg
非本地產品都較貴
英國物價上漲了不少




20 則留言:

  1. 急凍過的西蘭花,會唔會淋咗架?雜錦海鮮正呀!

    回覆刪除
  2. 好貴呀菠菜!!
    西蘭花雪左會唔會無咁好食呀~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 菠菜係好貴,所以不常食,當然係新鮮好食啲,不過這個放冰箱很方便。

      刪除
  3. 我都會買急凍西蘭花, 不過有D人會嫌煮完好稔好多水, 但煮西湯, 我覺得可以接受

    回覆刪除
  4. 🐰小屋樓房都極富童話風格 👍👍👍

    回覆刪除
  5. 買定多D餸,今晚開始會好凍。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 都係一啲啲,不過急凍嘅就比較抵。

      刪除
  7. 急凍肉的確比香港平、蔬菜就真的贵很多😅靚婆婆

    回覆刪除
  8. 急凍蝦已經煮熟,對我來說是新事物。

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食