黃豆醬蒸三文魚

經過幾天鹽水漱口
飲檸檬水
喉嚨終於不再痛
希望剩下些少病尾可以好快消失
今天繼續要吃得清淡
原則是不煎不炸
有blog友提起用黃豆醬蒸魚
其實我都有用架
不過
就未試過蒸三文魚
今回三文魚是急凍的
10英鎊有三包
每包有四片獨立包裝魚肉
算是便宜
放在冰箱隨時有得食
當然不可跟新鮮的比較
但我覺得也不錯
今次試蒸
加上黃豆醬冶味
加薑絲蒸幾分鐘
加青蔥熟油
要求不高也吃得過

 


蒸蘿蔔糕剩下的蘿蔔
用幾粒蝦米煮
都很清甜


今天也趁著
太陽下山前出外散步
太陽很快便下山了





21 則留言:

  1. 熟既三文魚硬係唔太接受 :P

    回覆刪除
  2. 原來EE病,小心身子,早日康復!早排我同港女第一次中招,食了數天非常清淡的食物⋯⋯😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬肉菜湯、烚熟三文魚等等,看來我清淡得很徹底🤣

      刪除
    2. 清淡得來有營養便可。

      刪除
    3. 謝謝你,我冇乜事啦,你哋好番要多補充營養。

      刪除
  3. 三文魚煎熟仍是紅色,沒見過蒸三文魚,今次見到蒸熟後的三文魚會變白色,算是我的一個小發現。

    回覆刪除
    回覆
    1. 體力及精神許可,外出走動是好事,但都要注意保暖啊。

      刪除
    2. 唔係白色,只不過比較淺色。我會著夠衫先出外,謝謝。

      刪除
  4. 🐰 太陽下山前張相影得好靚 👍 烏雲雖滿天, 一線夕陽餘暉衝破展現了美麗金光, 大地是一片綠..😊 寫意.. 舒服.. 休閒 😀 謝謝分享 🙏

    🐰嚟呢度聽聽歌♬︎*◡‿◡*♪ ❣️
    https://youtu.be/nLLEBAQLZ3Q
    🎵Sunrise Sunset (03:52) published by yoksh77 Oct 29, 2006
    Beautifully sung marriage procession from the movie: Fiddler On The Roof

    https://youtu.be/sudMO9uPGZk
    🎵黃昏 (05:22) published by Mony Chang Nov 20, 2015
    .. 黃昏再美終要黑夜
    依然記得從你口中說出再見堅決如鐵
    昏暗中有種烈日灼傷的錯覺
    黃昏的地平線
    劃出一句離別
    愛情進入永夜 ..

    回覆刪除
  5. 可以的話,外出走動下會精神D,快D好架。三文魚我整得唔好食,放棄了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!謝謝你。其實我都唔覺得三文魚特別好吃,不過要求唔高又多樣選擇。

      刪除
  6. 蒸三文魚又真係未食過喎!
    注意保暖呀EE~

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃