自家製玉子豆腐

日日煮
不知煮什麼好
又做下玉子豆腐
只是簡單的用豆奶蒸雞蛋
蒸熟再切開
煎香後用生抽老抽糖做個汁


切得唔靚
但實淨得來都好滑
今回蒸五隻中型蛋
豆奶雞蛋一比一
或奶少於蛋少許


兩餸一湯
每款做多少少
最後就可做少樣餸




26 則留言:

  1. 玉子豆腐, 正喎 👏🏻 👏🏻 👏🏻
    咁請問 EE^^ 仲要唔要加啲水呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使架,但日式原來玉子豆腐是用上湯蒸蛋做。

      刪除
  2. 加入豆乳幾好喎,豆腐及雞疍營養齊晒.

    回覆刪除
  3. 原來咁樣就係整到玉子豆腐

    回覆刪除
  4. 玉子豆腐夠晒滑嘟嘟呀! (^▽^)

    回覆刪除
  5. 玉子豆腐整得好靚呀, 健康又美味😊 By Kwannmickey

    回覆刪除
    回覆
    1. EE, 謝謝你在我處留言, 不過吾好意思呀, 我覆吾到你, 現在努力試下整個set up, 睇下得吾得😊💗by Kwannmickey

      刪除
    2. 謝謝🙏我以前都係,後來轉用Chrome先可以留言.

      刪除
  6. 玉子豆腐原來咁簡單整,等我都試吓先﹗

    回覆刪除
  7. 整得好靚呀,唔講我當是買返來的軟豆腐。

    回覆刪除
  8. 先前睇妳的網誌,才知道,玉子豆腐的製法。

    回覆刪除
  9. 出面飲例湯未必得,但在家煲湯,其實好多時湯料本身都已經是一碟餸。

    回覆刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐