素炒粉絲

 很久沒有做這個
素炒粉絲
偶爾炒一碟
宅男頗為欣賞
但這一隻粉絲
混了豌豆不是純綠豆製
所以比較黏易碎
我個人都是喜歡較爽口的
配料方面可隨意
我了加了少許切碎的榨菜
調味方面
只用糖及生抽
用老抽加色
味道已經不錯


還有
黃豆醬豆卜煮蘿蔔
紫菜湯
西芹炒貓耳朵
貓耳朵是雲耳其中一種
比較爽口
價格也比普通雲耳貴些少




8 則留言:

  1. 我都幾鐘意食粉絲,不過聽過原來難消化就食小咗.

    回覆刪除
  2. EE唔講,其實我一直都唔知粉絲有綠豆成份。

    回覆刪除
  3. 我通常炒米粉,未炒過粉絲,唔識炒,驚黐埋一舊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要買啲寫明只有綠豆做嘅先唔會黏埋,我呢隻都有小小黏架。

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...