薑米蛋炒飯

 薑米蛋炒飯
我以前曾戲稱是廉價補品
冬天炒一碟
吃下暖笠笠
現在雖是夏天
但這裏近期都是
最高氣溫只有廿多度
晚上就十六七度
我是寒底
在家也要穿風褸
吃這個也無妨
老伴很怕吃薑
所以要趁他不在家
炒一碗來解讒
今次薑用得不多
所以不辣
加些蔥粒更香




22 則留言:

  1. 我知薑有益但又唔多鐘意食,尤其食到炒失肉啲薑絲我會揀翻出來 :P

    回覆刪除
  2. 我炒飯通常都加薑,好香又有益。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老伴唔食,可以平時炒飯好難落薑。

      刪除
  3. 這個好好味呀,我也經常食的,中醫有說冬食蘿卜,夏食薑,應該冇問題吧>=<

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解又匿名,小月

      刪除
    2. 我以為係冬天食薑添,原來夏天更適合。

      刪除
  4. 我老媽以前都會整呢個呀

    回覆刪除
  5. 薑以前我都好少食,後來知道薑幾有益,所以蒸魚的薑我都會照食^_^

    回覆刪除
  6. 少少薑OK,多的話就怕怕😱

    回覆刪除
  7. 我喜歡喝薑茶, 大熱水泡來一杯喝, 暖暖的好舒服呢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我偶爾也會飲薑茶,非常暖胃又暖身。

      刪除
  8. 我有時用薑+蛋焗煲仔飯, 薑粒+蛋 炒飯也是我的至愛。

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...