素煮意

 

呢餐又食素
不知這裏有冇麵筋賣
想食就試自己做
上網看都是各施各法
我參照各人之法
也自己做起來
但不大成功
不過仍然可以食

將蒸熟的麵筋切成小塊
拌上蛋液粟粉煎香
用柱侯醬加豉油糖做個汁
只是口感差些少
看來唯有繼續嘗試


其他有
椰菜花炒蘑菇
雲耳青瓜
雪耳姫松茸菇素湯





16 則留言:

  1. 回覆
    1. 做到就唔算好大工程,不過尚未成功的。

      刪除
  2. 我好耐之前都見過人整, 不過我懶, 無跟

    回覆刪除
  3. EE好勁呀自己做麵筋....再繼續努力, 一定好快會大成功!

    回覆刪除
  4. 整麵筋有澄麵出產喎,繼續努力,加油呀!

    回覆刪除
  5. 唐人鋪有賣喔。呢餐幾正喎👍

    回覆刪除
  6. 好多時候第一次做新食物,都要慢慢摸索,EE有不少下廚經驗,試多幾次應該會越來越滿意啊。

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...