燒排骨+港式菠菜


這個排骨
因停電關係
醃了兩天
幸好雪櫃食物沒變壞
昨晚焗了來吃
本是一條
但因太長切開來焗
我用南乳豉油糖酒做醃類
呢隻排骨多肉
肉質又"淋"
真係好好食
正價4磅幾
我買時遇著減價3磅幾
都幾抵食


早兩日在小店見到
有在港食慣的菠菜
50p一扎
可食番香港味道




19 則留言:

  1. 港式燒臘店的燒排骨,睇見就想食喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我這隻排骨味道可能不及燒臘店,但肉質靚好多。

      刪除
  2. 燒排骨好味啊, 醃左兩日更入味呀!

    回覆刪除
  3. 而家有D雪櫃就算停左電, 話仲可以keep住24小時架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢隻應該唔係,不過冇郁動佢都冇乜事。

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒排骨,好味呀,今年英國咁熱,習慣嗎?舊年熱浪襲加,舍弟話日間在地牢生活,夜間太陽下山,便清涼了

      刪除
    2. 其實最熱都係兩日,在家冇問題,我哋連風扇都冇,都可以呀!早上晚都清涼。

      刪除
  5. 香港菠菜唔同味? 我都冇留意添。(王子)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都相似,但呢度菠菜只有葉,食法有啲唔同。

      刪除
  6. EE這條排骨焗得好靚,焗爐已做了你的好伙伴。

    回覆刪除
  7. 好多年前喺TKO試過停電~夏天黎....我記得嗰晚我炆咗煲餸..第日有電見到發哂毛....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處天氣乾燥,食物保存得好啲。

      刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...